Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su "LSA" slapukų politika. Daugiau informacijos

Mankštinimosi programa moterims 3×3

  • Esate mergina ar moteris, ilgesnį laiką nesportavote ir bijote pradėti?
  • Norite sustiprinti visą kūną, o ypač apatinę jo dalį namų sąlygomis?
  • Siekiate pavasarį pasitikti sportiška, energina ir žvali?
  • Siekiate padidinti raumenų tonusą ir įgauti daugiau pasitikėjimo savimi?
  • Norite pradėti mankštintis, tačiau bijote pradėti?
  • Galvojate, kad mankštintis namų salygomis yra neįmanoma?
  • Manote, kad sportui reikia daug brangios įrangos ir sporto klubo?
  • Norite mankštintis namuose, tačiau siūlomos video treniruotės per didelio intensyvumo?

 

        Jei į keletą klausimų atsakėte Taip, rinkitės programą pradedančiosioms  3×3!

 

 

registruotis

Apie kursą

Nuotolinė mankštinimosi programa 3×3 skirta merginoms ir moterims siekiančioms sportuoti namuose ir turinčioms tikslą sustiprinti visą kūną. Programa sudaryta iš trijų pratimų kompleksų, kurių kiekvienas trunka 3 savaites. Dažnai virtualios gyvai vedamos treniruotės daugumai pradedančiųjų sportuoti ar ilgesnį laiką nesportavusiems yra per intensyvios, pratimai yra per sudėtingi, atliekami per greitai, trūksta atgalinio ryšio apie individualią pratimų atlikimo techniką.

Šios programos tikslas – pateikti pradedančioms sportuoti merginoms ir moterims nesudėtingų, bet kūno funkcionalumą stiprinančių pratimų kompleksus, kuriuos galima atlikti namuose. Programa yra skirta merginoms ir moterims su skirtinga mankštinimosi motyvacija. Galbūt siekiate tiesiog sustiprėti, kad po karantino galėtumėte saugiai įsilieti į sportuojančiųjų gretas, o galbūt siekiate mažinti antsvorį ir norite sustiprinti kūno raumenis tuo pačiu pagreitinant medžiagų apykaitą.

Šis programa skirta visoms, nes pratima visiškai nesudėtingi, tačiau padedantys veiksmingai sustiprėti, ypač sustiprinti apatinę kūną dalį, kuri labai nukenčia nuo fizinio pasyvumo ir ilgo sėdėjimo. Tikėtina, kad po 9 savaičių Jūs jausitės žvalesnė, energingesnė, lengviau įveiksite su fiziniu krūviu susijusias užduotis ir galėsite be baimės ką nors pasitempti ar persitreniruoti jungtis į sportuojančiųjų gretas.

Pratimams atlikti reikalinga Jūsų gera nuotaika, gimnastikos kilimėlis (vietoje jo tinka tiesiog paprastas rankšluostis), vietoje svarelių galima naudoti du buteliukus vandens, taip pat sportuojant puikiai gali pasitarnauti kuprinė su knygomis.

Įsigijus šią programą būsite pakviestos į uždarą facebook grupę, kurioje galėsite dalintis savo patirtimi su kitomis programoje dalyvaujančiomis merginomis ir moterimis bei gauti trenerio konsultacijų. Jei norite būti tikra, kad pratimus atliekate teisingai, galėsite atsiųsti savo video įrašą trenerio peržiūrai.

PRADĖTI GALITE BET KADA! PRADĖKITE ŠIANDIEN!

Mankštinimosi programos trukmė9 savaitės (3 pratimų kompleksai po tris savaites)
Mankštinimosi programos turinys Nesudėtingi baziniai pratimai stiprinantys viso kūno, o ypač apatinės kūno dalies raumenis
Mankštinimosi programa atliekamaNamuose
Reikalingas inventoriusGimnastikos kilimėlis (rankšluostis), du buteliukai vandens, kuprinė su knygomis
Treniruočių skaičius per savaitę ir vienos treniruotės laikas3 treniruotės per savaitę, vienos treniruotės trukmė - 30-60 min.
Nuotolinės trenerio konsultacijos dėl pratimų atlikimo technikosTaip
Kaip tai veikiaUžsiregistruokite ir laukite mūsų el. laiško su informacija bei nuorodomis į mankštinimosi programą
Mankštinimosi programos kaina69 Eur
Kaina sutinkančioms dalyvauti moksliniame tyrime (prašoma prieš ir po mankštinimosi programos online užpildyti 20 min. trukmės klausimyną) 49 Eur

Susipažinkite su dėstytojais

  • Stanislovas Grincevičius yra Lietuvos sporto universiteto absolventas.
  • Stanislovas Grincevičius šiuo metu dirba krepšinio akademijoje Get Better Academy Čekijoje.
  • 2018 metais baigė sporto magistro studijas Jyväskylä universitete, Suomijoje.
  • Suomijoje dirbo su  pirmoje lygoje rungtyniaujančia krepšinio komanda „Jyväskylä Basketball Academy“; vaikinų grindų riedulio komanda „Happee“.
  • Lietuvoje dirbo su RKL, NKL ir LKL krepšinio žaidėjais kaip fizinio rengimo treneris bei Goodlife sporto klube asmeniniu treneriu.
  • Praktikas yra atlikęs Eurolygos komandoje TD Systems Baskonia bei amerikoje Mike Boyle Strength and Conditioning. Taip pat Žalgirio dublerių komandoje bei Kroatijoje „Biotrening“ organizacijoje ir Zagrebo „Cibona“ krepšinio komandoje. Dalyvavo fizinio rengimo seminaruose Kroatijoje, Vokietijoje ir Suomijoje. Taip pat yra sertifikuotas šiose organizacijose NSCA-CSCS, EXOS, Precision nutrition, Functional Movement Screen,  Bioforce, Altis bei Training For Warriors.

 

registruotis