Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su "LSA" slapukų politika. Daugiau informacijos

Funkcinė treniruotė pradedantiesiems

Šis kursas skirtas Jums, jei

  • Norite suprasti, kodėl stiprėjama treniruočių metu, tačiau netampama stipresniais kasdieninėje veikloje
  • Norite suprasti, kas yra judesių mobilumas ir stabilumas, raumenų disbalansas ir jo pasekmės
  • Norite susipažinti su žmogaus funkcine judėjimo sistema ir jos testavimu
  • Norite mokėti taikyti paprastus, tačiau labai svarbius šiuolaikinius asmens judėjimo galimybes atskleidžiančius testus bei teisingai juos interpretuoti
  • Siekiate mokėti teisingai atlikti ir skirti pratimų su savo kūno svoriu, laisvaisiais svoriais ir treniruokliais, miofascijinio paleidimo pratimus.
  • Siekiate išvengti dažnai pasitaikančių klaidų sudarant treniruočių programą ir parenkant pratimus
  • Siekiate, kad jūsų sportininkai ar klientai išvengtų nepageidaujamų būklių ir traumų.
registruotis

Apie kursą

Kursas skirtas sporto šakų ir sveikatingumo treneriams, norintiems plačiau įsigilinti į funkcinio treniravimo principus ir savo darbe juos taikyti. Kursai gali būti įdomūs ir kineziterapeutams. Šiuos kursus rekomenduojame visiems, kurie vėliau norėtų mokytis kursuose „Funkcinė treniruotė pažengusiems“.

Kursų metu susipažinsite su funkcinio judėjimo sistema (angl. Functional Movement System), išmoksite testuoti pagrindinius fundamentalius asmens judesius ir teisingai interpretuoti gautus rezultatus. Toliau mokysime Jus suprasti, kas yra sąnarių mobilumas ir stabilumas, raumenų disbalansas, kaip teisingai parinkti pratimus bei juos derinti ir kaip išvengti dažniausiai pasitaikančių klaidų. Baigus kursus mokėsite atlikti paprastus, tačiau labai svarbius šiuolaikinius testus, atskleidžiančius judėjimo gebėjimus ir gebėsite teisingai parinkti pratimus koreguojant situaciją.

Kursą sudaro šešios temos, kuriose pateikta medžiaga apie asmens testavimą remiantis Gray Cook ir Lee Burton metodika, sąnarių mobilumą ir stabilumą, analizuojama, kodėl judesiai yra atliekami tam tikru būdu ir kokios yra to pasekmės, mokoma teisingos pratimų atlikimo technikos sprendžiant įvairias užduotis. Čia rasite svarbius pavyzdžius bei patarimus, kuriuos galima naudoti rašant mankštinimosi programas.

Kursai vykdomi nuotoliniu būdu. Prisijungę prie akademijos nuotolinio mokymo platformos rasite įgarsintas paskaitas, studijuosite papildomą medžiagą,  atliksite įdomias ir praktiškas savarankiško darbo užduotis. Sėkmingai atlikus visus namų darbus, išduodamas pažymėjimas apie išklausytą kursą ir įgytas kompetencijas (36 val.).

 

Kursų trukmė4 savaitės
Mokomasis dalykasTreniravimo mokslas
Mokymo(si) būdasMišrus (praktinės pratybos ir klausytojo darbas nuotolinio mokymo platformoje)
Kurso baigimasSavarankiškų darbų atlikimas
Laikas, kurį rekomenduojama skirti kursams2 val. per savaitę
Dėstytojų kvalifikacija ir institucijaMagistras, Lietuvos sporto universitetas, Jyvaskule universitetas
Studijų lygmuoPradedantysis
KalbaLietuvių
Kurso kaina 99 Eur
Kurso pradžia Bet kuriuo metu

Ką mokysitės?

  • Sąnarių mobilumas ir stabilumas
  • Raumenų disbalansas ir jo pasekmės
  • Žmogaus funkcinė judėjimo sistema ir jos testavimas Gray Cook metodika
  • Gautų testavimo rezultatų teisingo interpretavimo svarba
  • Pratimų su savo kūno svoriu, laisvaisiais svoriais ir treniruokliais, miofascijinio paleidimo pratimų atlikimo technikos ypatumai
  • Dažnai pasitaikančios klaidos parenkant pratimus ir teisingo apšilimo svarba

Susipažinkite su dėstytojais

  • lekt. Stanislovas Grincevičius yra Lietuvos sporto universiteto absolventas.
  • Stanislovas Grincevičius šiuo metu stažuojasi Kirolbet Baskonia Vitoria-Gasteiz krepšinio akademijoje.
  • 2018 metais baigė sporto magistro studijas Jyväskylä universitete, Suomijoje. 
  • Suomijoje dirbo su  pirmoje lygoje rungtyniaujančia krepšinio komanda „Jyväskylä Basketball Academy“; vaikinų grindų riedulio komanda „Happee“.
  • Lietuvoje dirbo su RKL, NKL ir LKL krepšinio žaidėjais kaip fizinio rengimo treneris bei asmeniniu treneriu Vilniuje.
  • Studijų metais praktiką atliko Kroatijoje „Biotrening“ organizacijoje, Zagrebo „Cibona“  bei BC Žalgiris-2 krepšinio komandose. Dalyvavo fizinio rengimo seminaruose Kroatijoje, Vokietijoje ir Suomijoje. Taip pat yra sertifikuotas fizinio rengimo (CSCS-NSCA- https://www.nsca.com/certification/cscs/), Bioforce ištvermės (Bioforce conditioning coach – https://www.8weeksout.com/conditioning-certification/), FMS judesių sistemos (https://www.functionalmovement.com/  ) bei  „TFW“ treneris.
           Daugiau apie trenerį galima rasti www.balticmove.net
registruotis grįžti į kursus

Atsiliepimai apie kursus

Ačiū lektoriams. Žinios iš mokslinių straipsnių, iš praktikos dabar (o ne kas buvo ). Didžiausias privalumas – laikas. Būna intensyvūs 3 d kursai. Grižti iš jų su daugiau sumaišties galvoje, nei naudos. Čia – yra laiko viska suguldyti, pasibandyti, pasiklausti jei kas neaišku. O jei vistiek neaišku, tai ir dar kartą galima suspėti išsiaiškinti (o jeigu ir dar neašku, nes esi sulėtintas🙂 arba klausimas sudėtingas, tai ir trečią kartą spėsi pasitikslinti) !! Reti mokymai suteikia tokią galimybę. Sėkmės.

Olegas Lukminas

Gaukite Lietuvos sporto akademijos pažymėjimą

Gaukite dėstytojo pasirašytą pažymėjimą su Lietuvos sporto akademijos logotipu ir užsitikrinkite savo kvalifikacijos kėlimo patvirtinimą šalies institucijose.

Pažymėjimas gali būti naudingas siekiant akademinių kreditų užskaitymo šalies ir užsienio aukštojo mokslo institucijose, pateikiant savo mokymosi pasiekimų aplanką.

Pažymėjimą galite panaudoti profesiniuose ir socialiniuose tinkluose, minėti rašydami savo CV, prisistatant darbdaviams.